Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny sposób wskazany przez Klienta. Reklamacje należy zgłaszać na adres:
Urszula Grażyna Bodzoń ul. Studencka 7, lok. AD.1, 31-116 Kraków
Zwrot towaru Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U. nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlegają produkty z wadami jakościowymi lub źle wydane.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru w stanie niezmienionym tj. w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu.
Urszula Grażyna Bodzoń ul. Studencka 7, lok. AD.1, 31-116 Kraków
Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie. W przypadku zwrotu lub uznania reklamacji nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zwróconego lub zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7 dni.